Pagina's

dinsdag 9 augustus 2011

Hallooo Nederland!

Oké, ik ben weer terug in Nederland. En na bijna twee weken warmte in Zwitserland en Italië voelt Nederland heel koud aan haha! Normaal zou ik nu m'n leuke vakantie-aankopen laten zien, maar helaas, die zijn er niet. De reden: ik ben twee weken in ''the middle of nowhere'' geweest. Geen enkele redelijk grote stad in de buurt. Pech dus, maar mijn shoplijstje moest even wachten. En die wordt ondertussen maar langer en langer. Op dit moment staan bovenaan:

  • Een dikke gebreide trui of vest met beschermstukken (of hoe je dat dan ook noemt, ik hoop dat jullie me snappen) bij de ellebogen. Niet echt de tijd van het jaar om dit te kopen misschien, maar ik ben bang dat als ik er te laat naar op zoek ga, ik er al iemand uit mijn omgeving mee zie lopen en dan wil ik niet meer hetzelfde kopen. Heel kinderachtig misschien, maar zo denk ik er wel over haha. Dus als iemand me kan helpen aan een adresje, graag!
  • Mooie hoge zwarte hakken. Dicht of open, maakt niet zo veel uit. Zolang er maar niet te veel versiersels en randjes aan zitten. Zoiets als op het plaatje onderaan dus, iets simpels.
  • Een mooie spijkerbroek. Ik heb echt een hekel aan spijkerbroeken kopen, dus heb ik er ook niet zo veel. Ze zitten bij mij nooit goed: of de pijpen zijn te lang, of hij zakt af, of de zakken aan de voorkant zitten raar... Er is altijd wel iets! Ik heb ook geen flauw idee wat voor maat ik moet hebben met spijkerbroeken, dat is misschien ook wel een deel van het probleem haha.
Maar helaas is mijn favoriete shop-maatje nu aan het zeilen, en zal ik nog iets langer moeten wachten op m'n spulletjes!



En, hoe is jullie vakantie?
XXX Sanne.

3 opmerkingen:

  1. Welcome Back hihi
    Ik ben gister ook terug gekomen in het koude kikkerlandje. Pff, wat een verschil zeg met waar ik eerst zat (Marokko). Ik wil terug xD

    En oeeeh die hakken op het einde zijn echt mooi. Ik wil eigenlijk ook een keer hakken kopen, maar ik kan er toch niet op lopen. En ik ben te lui om er op te gaan oefenen, dus hou ik het wel bij leuke sandaaltjes :P

    xoxo ♥

    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nog op vakantie maar dat duurt nog even hihi..
    Je kunt geloof ik een gebreid vest met van die 'beschermstukken' kopen bij H&M. Niet super origineel (aangezien bijna de halve school ermee loopt) maar ik wilde het toch even zeggen.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor die eerste van het lijstje: die heb ik gewoon bij de H&M zien hangen, en kijk anders eens bij de Zara! Ik wil die ook heel graag haha :)

    BeantwoordenVerwijderen