Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Pictures of a Future Bag


Deze tas, misschien heb je 'm al wel eens voor bij zien komen op andere blogs, internet of in een tijdschrift. Zelf vind ik het een super grappige tas. Trevor Jackson (serieus nooit van gehoord) ontwierp 'm in 2009, tenminste dat denk ik, want er staat (C) Trevor Jackson 2009 onder de tekst. Omdat ik geen idee heb waar je de tas kunt kopen, maak ik hem zelf!

 Tadaaa, prototype tas. Morgen ga ik de tekst printen op het transferpapier en daarna maar strijken. En oja, weet jij welke van de twee teksten op de linker foto het origineel is? 

XXX Wieke

3 opmerkingen:

  1. Wauuw goed idee! Ik zag die tas ook al eerder maar had er nooit over nagedacht om hem zelf te maken! Ik denk trouwens dat de bovenste tekst het origineel is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog :) ik volg je , volg je misschien terug ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke tas! Ik heb zoiets ook een keer gedaan, maar dan met stift. Geen succes :D xx

    Leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen