Pagina's

woensdag 21 september 2011

Leather Goods From Ghana

Afgelopen week was ik in Ghana, en dat was in één woord: Geweldig!!!
Ik zou zo weer terug gaan als het kon, ik voel me daar veel nuttiger. Sommige kindjes van 10 leken 7, hadden een hongerbuik met uitpuilende navelstreng en konden net 2 en 3 bij elkaar optellen. Heel heftig en binnenkort laat ik jullie wat mooie foto's zien. Behalve alle verschrikkelijke dingen, heb ik ook nog wat mooie leren spulletjes gekocht:

English:
Last week I was in Ghana, and to use one word: Amazing!
I really want to go back if it was possible, I felt myself a lot more useful. Some children of 10 years old, looked like they were 7, had a bloated stomach with a navel-string and can't count. It was really extreme and soon I will let you guys see a couple of beautiful pictures. There was not only misery, but I also bought a couple of lovely leather stuff:






XXX Wieke

3 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi! Het lijkt mij ook een hele bijzondere ervaring, om eens naar zo'n land te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk :D!!!!
    Ze waren idd 200- maar ik vind het ze wel waard! Kan nu al niet meer zonder, ze lopen heel goed!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat stoer dat je daar bent geweest! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen