Pagina's

donderdag 1 september 2011

Tips tegen pluizig haar

Ik denk dat sommigen van jullie het wel kennen: pluizig, droog haar. Ik heb er zelf in ieder geval wel last van, al helemaal in de winter. Daarom hier een paar tips die ik zelf ook gebruik tegen pluizig haar!

  1. Gebruik een milde shampoo, bijvoorbeeld een iedere dag shampoo of een shampoo speciaal tegen droog haar. En als het nog niet echt nodig is, wacht dan nog even met je haar wassen. Als je het te veel wast droogt het namelijk sneller uit. 
  2. Spoel je haar af met koud water nadat je gedoucht hebt. Dit zorgt ervoor dat Ik doe het zelf ook bijna altijd, en ik merk echt het verschil als ik het een keertje niet doe!
  3. Gebruik 2 a 3 keer in de week een haarmasker. Hier wordt je haar ook lekker zacht van!
  4. Dit weten jullie vast allemaal al wel: föhn en stijl je haar niet te vaak. Hier zorgt de hitte er weer voor dat je haar heel snel uitdroogt. Als je je haar écht moet stijlen of föhnen omdat het er anders niet uitziet, gebruik dan spul dat ervoor zorgt dat je haar goed beschermd wordt.
  5. Ga regelmatig naar de kapper. Het is een tip voor ander soort pluizig haar dan de vorige 4, deze is namelijk voor het pluizen bij de puntjes, de gespleten haarpunten dus!
Dat was het. Kenden jullie deze tips al of zijn ze nieuw?
XXX Sanne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten