Pagina's

maandag 17 oktober 2011

FashionChick!

Een paar dagen geleden "ontdekte" ik een nieuwe site,
Ik denk dat sommige van jullie de site misschien wel kennen, 't lijkt een beetje op Girlscene,
alleen is het meer op kleding en accessoires gericht. Verder lijkt de site een beetje op Facebook, je maakt namelijk een profiel aan waarop mensen je kunnen volgen. Ook kun je zelf anderen volgen. Via likes en posts zie je wat mensen doen. Nu is er een hele leuke actie met Zalando. Het meisje dat de mooiste outfit maakt, wint 500,- euro shopgeld! Anderen kunnen dan op jouw outfit stemmen. Zelf vond ik Zalando eerst een beetje een duf imago hebben. Zeker door die domme reclame met die naakte mensen en die postbode met schoenen, echt te flauw. Maar na het maken van mijn eigen outfit, ontdekte ik dat er best wel leuke dingen tussen zitten. Toegegeven, er zit ook flink wat prut tussen.

Dus als ik jou was, zou ik snel zo'n outfit maken en mensen op je laten stemmen. Ik doe ook mee, en zou het heeeeel lief van jullie vinden als je op mijn outfit zou willen stemmen. Alleen als je 'm leuk vindt hoor.




http://www.fashionchick.nl/showyourstyle/826/mustardgreen-autumn.html?ref=3AISWUYWK1E

Alvast bedankt! Laat het me weten als je zelf ook een outfit hebt gemaakt, dan zal ik er tuurlijk op stemmen!

XXX Wieke

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, wil je op mij stemmen? Had dit al een tijdje geleden gedaan, haha :)

    Stemmen op mij kan hier: http://www.fashionchick.nl/showyourstyle/814/colour-combination.html?ref=3AGJ673SPDC

    BeantwoordenVerwijderen