Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

Film: Twelve

Jaja, weer eens een film! Een tijdje geleden viel deze film opeens door de brievenbus, ik had 'm gewonnen, maar wist niet eens meer dat ik daar aan meedeed! Op een dinsdagavond heb ik de dvd samen met een vriendin op vier matrassen gekeken, chill! De film gaat over White Mike (Chace Crawford, nice) die na de dood van zijn moeder drugsdealer wordt. Hij dealt voornamelijk aan rijke kinderen uit Manhattan. Molly (Emma Roberts) is een vriendin van vroeger van Mike en weet niets af van zijn nieuwe baantje. Een nieuwe drug, Twelve, zorgt ervoor dat de New Yorkse jeugd heel ver wilt gaan voor wat spul. Op een feest van het populairste meisje gaat het helemaal mis, maar dat zeg ik maar niet!
Ik vond de film behoorlijk shocking, erg gebeuren best wel heftige dingen in. Het verhaal van de film is een beetje vaag, je moet wel goed blijven opletten wil je het blijven snappen. Ook is het geen gezellige film voor een meidenavondje. De film heeft wel een duidelijke boodschap. Wat ik erg opvallend vond, is dat 50 Cent acteert?!

English
Yeah, finally a film! A little while ago I've won this film! There was an action at a site, but I forgot that I joined the competition. On a Tuesday's night a friend and I watched the movie on a bed with four mattresses!  The film is about White Mike (Chace Crawford, nice!) who became a drugsdealer after his mother died. Most of his customers are rich children from Manhattan. Molly (Emma Roberts) is a friend from the past and  has no idea of his new job. A new kind of drug, Twelve, is the cause for a trouble, when the New York youth finds out. At a party of a popular girl, everything goes wrong, but of course, I won't tell you.
I thought the film was quite heavy, a lot of heavy stuff happens. The story of the film is a bit turbid, you have to pay attention if you want to understand the film. Because of all the troubles, isn't a movie for a girls night. Still there is a good moral. Something that suprised me, was the fact 50 Cent acts in the film, I didn't expact that.

XXX Wieke

1 opmerking:

  1. Ik had ook een stukje van deze film gezien en ik vond hem ook vaag en creapy! Na het vechten en dat ze die knufffels zag praten heb ik hem uitgezet.

    BeantwoordenVerwijderen