Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

The King's Speech

En dan nu een film-update! Voor het vak ckv moeten wij verschillende verslagen inleveren, over bijvoorbeeld schilderijen, dansvoorstellingen of een concert. Dit mocht ook over een film gaan, dus heb ik een verslag gemaakt over de nieuwe film The King's Speech. Zelf vond ik het echt een leuke film,wat ik eigenlijk niet had verwacht. Toen mijn vriendin zei: 'Het gaat over een stotterende koning', stond ik nou niet bepaald te springen om de film te bekijken. Hier is de trailer, en ik kan de film echt aan jullie aanraden!

Misschien hebben sommigen van jullie de film al gezien, wat vonden jullie ervan? En aan de degenen die hem nog niet gezien hebben, lijkt het jullie een leuke film?
XXX Sanne.

English: 
And here is a film-update! We have to make reports for school, about for example paintings, a dance or a concert. It was also good to make a report about a movie, so I made one about the new movie The King's Speech. I think is a great movie and I really didn't expect that! When my friend said: "It's a movie about a stuttering king'', I wasn't very enthusiastic. You can find the trailer here, and I can really recommend you the movie! If you have seen the movie already, what did you think of it? And if you don't, do you think you'd like it?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb er wel van gehoord, het lijkt me een hele mooie film...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een leuke film x
    http://theneonsign.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen