Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

Sicily!

Zoals jullie weten is Wieke een paar weken terug naar Ghana geweest met school. Nou ben ik niet zó ver weg geweest, maar ik had toch ook wel een fijne week. Ik ging namelijk naar het warme Sicilië! Hier wilde ik jullie ook nog wat foto's van laten zien. Ik ben geen top fotografe en ik heb dan ook geen top camera, maar ik heb m'n best gedaan.

As you all know, Wieke has been to Ghana with school a couple of weeks ago. I haven't been that far with school, but I also had a nice week. I went the warm Sicily! I wanted to let you see some of the foto's of that week. I'm not a very good photographer and I also don't have a very good camera, but I did my best. 


Picture of the view we had on our way to Milan. Beautiful isn't it?


View from the hotel.


 Top of the Etna



One of the many ladybugs on the Etna. You really had to mind your step or otherwise you would crush them!

There was a strike, so we had to walk on the highway. With 20 kg luggage per couple! 

XXX Sanne.

3 opmerkingen: